17 decembrie 2006

Rugaciune


Iti multumesc, Doamne, ca ai invatat sufletul meu sa vorbeasca, iti multumesc si fiindca l-ai invatat sa taca. Ma rog tie sa ingadui sa primesc vindecarea pentru ranile mele pe care le-am capatat in lunga mea cautare, atunci cand ma opream crezand ca acolo se termina pelerinajul meu spre Tine, prin sufletul unei alte fiinte. Ajuta-ma Tu sa pot crede, sa pot ierta si sa pot sa ofer vindecare celei care va voi sa ma vindece, ajuta-ma sa imi fie vesnic desferecata fantana dragostei, apele vii in veci sa nu sece, sa pot sa daruiesc si sa pot sa primesc, indeparteaza de la mine egoismul si dorul de lucruri, ajuta zilei sa fie luminoasa si noptii sa fie in pace, ajuta sufletelor noastre sa vorbeasca mai ales atunci cand noi nu ne gasim linistea, ingaduie dupa truda somnul si dupa framantare - odihna, dar nu lasa sa ne aplecam multumirii de sine ci da-ne noua astazi dorinta de a ne ciopli ca sa fim asemeni tie, da-ne puterea sa ne construim fiecare pe sine si amandoi pe fiecare, ajuta-ne sa vedem ce are nevoie celalalt si da-ne puterea de a-i fi alaturi doar atunci cand ne-o cere, chiar daca nu ne spune, lumineaza-ne Tu noua inimile si da-ne puterea sa le auzim atunci cand ne spun sa ne oprim, sa tacem si sa aspteptam. Ajuta-ma, Doamne, sa imi dau viata pentru EA, daca va fie nevoie, dar mult mai mult te implor, Doamne, sa ma ajuti sa traiesc pentru a-i fi alaturi, sa ii ofer zilnic jertfa vietii mele si a iubirii mele. Ajuta-ma sa ma iert si sa ma iubesc, pentru a putea sa o iubesc din ce in ce mai mult si din ce in ce mai perfect. Revarsa asupra noastra dragostea Ta fara sfarsit si ingaduie sufletelor noastre sa traiasca pentru totdeauna acolo. Iubeste-ne, Doamne, asa cum Te iubim, fii Tu liantul care sa nu ne lase sa crestem hauri si piscuri intre noi. Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu