16 iunie 2007

Totul e OK!



E ok sa nu fii de acord cu mine.
E ok sa umbli prin lume cu pleoapele stranse.
E ok sa nu ma iubesti (cand eu te iubesc).
E ok sa ma iubesti.
E ok sa spui altceva decat mine.
E ok sa nu intelegi ce vreau iti spun.
E ok sa nu iti placa si tie aceleasi lucruri.
E ok sa nu iti placa azi ce iti placea ieri.
E ok sa te doara capul.
E ok sa nu te mai doara capul.
E ok sa ai nervi.
E ok sa nu mai ai nervi.
E ok sa vrei sa mergi altundeva decat vreau eu.
E ok sa nu iti placa toti prietenii mei.
E ok sa ai prietene care mie nu imi plac.
E ok sa citesti carti cu inimioare.
E ok sa te uiti la telenovele si sa bocesti.
E ok sa stii dinainte ce vreau sa fac.
E ok sa fii spurprinsa cand nu fac nimic din ce te-ai asteptat.
E ok sa fii tu insati, indiferent de mine.
E ok sa fii cu mine fara sa fii mai putin tu.
Si e la fel de ok sa fac si eu aceleasi lucruri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu