08 iunie 2007

Ecouri din drumul spre Mine


Am aflat ce inseamna ANATECOR! (subtitlul albumului din 1997, Revelatie, al lui Gheorghe Iovu)

E vorba despre Asociatia NAtionala a TErapiilor COmplementare din Romania. Si membrii sai sunt nu doar medici, oameni care profeseaza medicina clasica, alopata, ci si medici ayurveda, diferiti terapeuti si chiar si ingineri si fizicieni!!! Si le-am aflat de la niste prieteni de-ai d-lui Iovu, la Manastirea Recea de langa Ludus, un loc deosebit, cu o energie atat de benefica incat imi vine greu sa o descriu in cuvinte.
Multumesc tuturor celor care au fost atunci langa mine, Maicii Starete care desi nu a avut timp sa ne insoteasca a fost totusi alaturi de noi si Maicutei care ne-a vorbit despre ce vedeam si cu care, in mod surprinzator, am injghebat un dialog care mi-a mers la suflet.
Ce oameni minunati si cat de luminoase sunt gandurile-vorbele-faptele lor!

Si apoi am fost al Timisoara si am vorbit cu oameni care fac sa existe ANATECOR. Si iarasi m-am simtit bine in preajma lor, si in ciuda unor usoare fanatisme, am injghebat un dialog placut si am ramas intelesi sa ne revedem la Arad, mai spre sfarsitul verii... frumosi oameni am parte sa intalnesc, ce poate fi mai placut pentru o singura viata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu