20 iulie 2014

Exorcizarea 1

Alungarea Demonului. Extirparea unei tumori care a crescut mult prea mult ca sa mai fie suportabila. Obisnuintele pe care le schimbi atunci cand exorcizarea a reusit.
Unii oameni vin in viata mea ca sa preia controlul, in interesul lor. Si cum sunt multe lucrurile de care imi pasa prea putin, ei chiar reusesc sa o faca in mod limitat. Ingustimea de spirit le poate oferi imaginea unei victorii totale, insa. De o viata imi gatesc si imi strang blidele de pe masa, respectiv le spal in cuveta. Nu am nevoie de nimeni care sa pretinda ca o face si sa ma puna pe somaj de la bucatarie, de exemplu, fara sa o faca intr-adevar. Nu sunt prea mult pe-acasa pentru a fi nevoit sa dau zilnic cu aspiratorul-mopul-carpele (chiar daca nu imi place, tot cam singur am facut asta intreaga mea viata). Si fiindca imi displace, m-am autoeducat sa pun lucrurile la loc, sa strang in urma mea, intr-un cuvant, cum zicea mama, sa pastrez in mod constant, curat, mai mult decat sa fac sporadic curatenii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu