09 iunie 2011

Arminstiu sau Pace?

Anual, la mine-n curte e invazie de pisici. O matza "bagaboanta" a gasit ca e un loc sigur si nu ezita sa il re-foloseasca.
Acu`doi ani nu stateam aci si deci nu am colectat date.
Anu` trecut m-a iritat cumplit. Varianta de a schilodi sau afecta cumva pisicii (asta e un termen inventat de mine, asa ca nu va mai uitati in DEX, si se refera la aia micii) e inafara de orice discutie. Matza a fatat la mine-n curte si asta e ca ploaia, iei masuri (ploiere le spune la masurile alea, ca umbrelele sunt sa faca umbra, nu?) dar nu o poti impiedeca. Anul trecut avea si un loc mai ascuns, trebuia sa ma uit cu oglinda sa ii vad puii.
Anu` asta am fost doar surprins, si azi m-am gandit ca ar trebui sa ma bucur ca ma considera demn de incredere. Pe mine si curtea mea. Desi, datorita "micilor amenajari", locul acela sigur nu mai e disponibil. Asa ca i-a aciuat (pisicii, tuspatru) in spatele AC-ului mobil. Ii vad de pe trepte, cand intru-n casa si cand ies. Asa ca pot sa vad si cum evolueaza. M-am gandit sa le pun si un pic de lapte, intr-un castronel. Anul trecut asta mi se parea a fi un sacrilegiu la adresa Majestatii Noastre de Mare Stapan in Curtea Sa si care nu a fost consultat inainte de Invazie.
Se pare ca am mai crescut nitel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu