05 mai 2010

Iernile noastre de pretutindeni

Ai dreptate*... si eu credeam ca e asa inainte sa viu aci, ca SCAPI de iarna cand dai de vara nesfarsita... iarna asta am simtit lipsa iernii. Da, a iernilor mele de la Baia Mare, cand pozam intotdeauna prima zapada, si zapezile de peste un metru de pe dealuri, si cerul plumburiu de iarna (nu cel de vara) si dezghetam masina inainte de a pleca, daca nu o si dezgropam cumva, si aveam grija sa nu las cumva supa pe balcon, si cand vedeam caciulitele viu colorate pe-afara si obrajii inrositi de ger, si nasurile asijderea rosii, si-as putea la cat sunt de palavragiu sa nu ma mai opresc o saptaluna... Mi-e dor de iarna de la mine, da` nu mai mult de o saptamana-doua...
Ce legatura are poza cu iarna? E facuta intr-o sera si a cauzat dezgheturi in sentimentele mele. Ajunge?

*Nasty, o prietena de prin tara lui David (tatal lui Solomon, nu fiul lui Copperfield)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu