08 mai 2010

Deja de trei luni m-am mutat la curte

M-am mutat la curte de la intai februarie, teoretic, adica de la data aia am inceput sa platesc pentru chirie. De mutat, a fost mai lent, dar pe cand a venit Liana in 18 /19, eram aproape complet mutat. As putea spune ca ne-am mutat impreuna.
Asa se spune in sud - stau la curte. La noi se zice simplu ca stau la casa, fiindca toata viata mea am stat la bloc. Inafara unor vizite la cei care imi erau neamuri, ori imi erau dragi si sedeau la curte adica la casa.
Probabil la iarna daca imi ajuta si Liana o sa facem si gradina sa inceapa se ne bucure ochii si sufletele.
Deocamdata poze din interior, probabil o sa le refac si inlocuiesc, dar cel mai probabil e ca nu. Asta e, asta utilizam. Primele sunt vederi ale livingului, intrarea dinspre curtea acoperita, vedere spre ferestre apoi vedere spre holul mic ce da in dormitor.
Urmatorul set (adica urmatoarea postare fara povesti) va da o imagine a dormitorului. Ce imi place mie cel mai mult la casa asta e ca am tavanul departe, sus, deasupra mea. NU cred ca la casa mea din vis pe care probabil am sa o transfer pe undeva prin realitatile din tara o sa imi permit camere de aproape 4 metri inaltime. Si asta ma face sa ma bucur de ele aci, in tarile calde.

2 comentarii:

  1. Ma miram eu de ce e atat loc deasupra dulapurilor, ca doar nu-s comandate pt hobbiti
    :p (din cate stiu eu). Ai promis de-o luna si ceva pozele astea..e bine ca le-ai us si acum...:)) Si ia zi acum...I'm always complaining :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este, dar nu de aia te iubim noi

    RăspundețiȘtergere