15 februarie 2010

Minte sau Inima?

Asadar, dragii mosului (si-a cui va are, desigur) mi-a fost dat sa dorm o noapte intr-o casa bantuita.
Simplu si fara multa palavrageala (hi, hi, hi, cine o mai crede si asta!), noaptea care a precedat noaptea trecuta, m-am dus la culcare (pe la unu, devreme adica, spre dimineata) cu convingerea ca noua mea casa e bantuita.
Cum nu-mi ajungea mobila pentru ditamai casoiu` mi-am cumparat niste dulapuri de haine. Sifon, sifonier cu pluralele sifoniere ori sifonuri (fara bule, pluralu` de la Bula, desigur). Si cum alea gata asamblate is niste huidume si mari si grele si scumpe inutil, mi-am luat de alea de tip lego. Iei o cutie, in cazul de fata doua, cari acasa, despachetezi, constati ca nu is chair toate din inventar, mergi indarat, mai stai o zi, doua sa mai vina piesele, si apoi te apuci cu spor de mestereala. Normal, ei le si asambleaza, ca la cata lene si lene de a folosi neuronu` e p-aci, nu ar vinde bietii nici sa isi cumpere benzina (care e ceva la 80 de bani litru`). Da` asamblarea e cu programare si lista ajunge pana pe la Paste (alea crestine, totusi, nu alea cabaline). Asa ca am negociat io si m-am targuit ca in codru, am scos un pret bun si mi-am luat sarcina (care, de fapt, e o joaca de mai mare dragu`) sa le pun peolalta.
Zis si facut. Aducem marfa, descarcam, punem in dormitor. Oamenii se duc, le dau de un pachet de tigari si de un chai ahmar si ma apuc de trebi. Cu aproape noua mea surubelnita electrica battery operated de la Black & Decker. Faina scula, nica de zis! Si rosie, de o vezi peste tot din prima ochire, nu poti s-o uiti ori s-o pierzi. Si incep io sa surubaresc si sa dibluiesc si cu spor sa inalt un dulap. A inalta e impropriu spus, fiindca am montat obiectul in pozitie orizontala, datorita fratelui Newton, care l-ar fi facut sa cada palanca la pamant daca incercam pe verticala.Asaaaa. Am montat frame-ul care constituie baza, am pus peretii, chestiile orizontale (rafturi, stalaje, cum le-o fi zicand si lor) si apoi spatele ala de pefeleu. Si apoi l-am ridicat in picioare. Si l-am imbrancit gratios la perete, unde ii era locul. Destinatia finala, care-va-sa-zica. Si am inceput sa imi caut surubelnita aia electrica. Peste tot, inclusiv in bucatarie, unde nici macar nu am fost. Si desigur ca nu am gasit-o. Si pe la ceasurile 1 din noapte, m-am dus de m-am culcat, convins ca e o casa bantuita. Altfel cum sa dispara un obiect de o marime apreciabila, intr-o camera goala?
Noaptea (da` mult mau mult o portia de somn, executat pe timpul noptii) se zice ca ar fi un sfetnic bun. Corect.
Dar ce am primit eu pe post de sfat, desigur, intr-un episod urmator. Somn usor!

3 comentarii:

  1. Ai uitat-o pe dulap sau in dulap si ti-a cazut in cap cand te-ai trezit, sau te-ai trezit fiindca ti-a cazut in cap. Nu conteaza trezitul dar in mod clar ti-a cazut in cap, desi cred ca daca aia avea de ales intre a te trezi si apoi sa-ti cada in cap sau sa-ti cada in cap in somn, probabil preferi prima varianta...sau poate n cazul de fata de fericire ca ai fi gasit-o putea sa-ti cada in cap si cand dormeai, desigur putea sa-ti cada chiar mai repede doar sa o gasesti.
    Evident iti trebuie talent si pricepere pentru a inalta un dlap, dar iti trebuie multi neuroni pe care sa-i tocesti degeaba ca sa comentezi ceva ca asta...:D

    RăspundețiȘtergere
  2. nuuu???initiaza-ne si pe noi ce pot face stafiile cu o surubenita rosie...si-au instalat si ele un dulap la tine'n camera te-ai trezit dimineata cu multe surubelnit rosii care faceau ordine?,,,cel putin o cafea ti-a facut surubelnita sefa?

    RăspundețiȘtergere