06 noiembrie 2009

Ghita Sabou si-a incheiat Calatoria

Am descoperit impreuna bucuria de a povesti despre Dumnezeu.
Bucuria de a ne asculta cu adevarat si de a ne auzi, dincolo de politete.
A fost pentru mine un fel de frate mai mare, si niciodata nu i-am spus depre afectiunea mea fata de el.
Am muncit uneori impreuna, inainte ca un mecanism sa il ajute sa isi numere secundele.
Apoi, am stat impreuna si uneori am si vorbit. Intotdeauna mi-a provocat mintea si intotdeauna i-am spus sa gandeasca pentru el insusi. Sa inceteze sa se mai teama de Judecata Divinului si sa incerce sa simta Iubirea Divinului, Iertarea nelimitata si ajutorul, venit intotdeauna cand e cerut.
Cand a fost bolnav, a descoperit inutilitatile, si s-a gasit foarte aproape de a se lepada de frica de moarte, ca de o haina prea stramta.
A avut parte de o calatorie lunga si plina.
A fost un luptator, care a descoperit Lumina si a devenit un Luptator al Luminii. A fost un OM.
Multumesc, Doamne, pentru toate nepretuitele Tale daruri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu