28 iulie 2009

Heretic Redivivus

Tot timpul am fost impresionat de imaginatia celor care au "construit" decorurile pentru jocurile de pe computer (incepand de pe la DOOM, Heretic, si Wolfenstein). Ieri, impreuna cu fi-miu (mare amator de FPS - inca) am trait pe viu o aventura de asta. Am explorat (aici nu a fost deloc nevoie de shoot, doar am platit juma` de rial pe bilet) un castel. Ei ii spun Fort. Exact ca in decorurile mai vechilor jocuri, exact la fel de neasteptate intrarile, trecerile, configuratiile.
Doar ca pe cand am terminat, nu am reusit nicidecum sa gasim iesirea spre Level 2. Poate in fortul de la Nizwa... Insh`Allah...

Un comentariu:

  1. liviuţ, când dai pe-acasă? că tare te-aş scoate la un cico...
    bagă un număr de telefon, ceva pe emailul meu...

    RăspundețiȘtergere