19 decembrie 2008

Mama, mama, ce mult te-am iubit...

Vinerea trecuta, mama mea a trecut in eternitate.
A fost departe si acum e aproape.
Uneori mi-a fost tare greu sa inteleg, sa accept.
Si uneori am crezut ca nici macar nu pot sa o iubesc.
Acum, undeva, am un bun prieten.
Multumesc, mama, fiindca sunt.

Nicolae Labis - Biografie

Stiu eu, mama si-a zis ca ma nasc într-o zodie buna;
Plinului pântec asa îi cânta într-o noapte cu luna.
Trasnete reci de furtuna vedea cum în zare detuna.
Stiu eu, mama si-a zis ca ma nasc într-o zodie buna,
Ea mai vedea cum în sa voi salta împreuna
Cu îndrazneata fecioara-a pamântului, bruna,
Si-n goana nebuna vedea de pe-atunci cum rasuna
Tropotul lung si mereu al galopului meu.
Stiu eu, mama si-a zis ca ma nasc într-o zodie buna,
Si ca-s menit sa înving vesnicii si genuna.
Dar nu stia de pe-atunci ca în mine-o sa puna
Suflet prea grav si rasunet prea slab, ca aduna
Abur de vis si de boala ce-ar fi sa rapuna
Tropotul lung si mereu al galopului meu.
Iata-ma azi înarmat cu acele credinti,
Cu îndârjirea pastrata - cutit între dinti -
Dar cu prea multa dorinta sa vii, sa-mi alinti,
Bruna fecioara a pacii adânci si cuminti,
Tropotul lung si mereu al galopului meu.

4 comentarii:

  1. liviu, condoleanţe.

    l-am văzut pe taică-tău în oraş zilele trecute (acu vreo 7-10 zile), în staţia de peste drum de Docom. m-am oprit la vreo 25-30 m depărtare şi m-am dat jos cu gând să-l invit să-l duc acasă. pe când să ajung la el s-a urcat în troleibus. arăta bine, cam roşu de frig în obraji.

    sorin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Calatorie placuta mamei tale, Liviu.
    Sunt sigura ca si acum o iubesti cel putin la fel de tare!
    Si ea la fel...

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea draga, imi amintesc (desi nu e asa) de Ducu si al lui "abia acum incep sa te iubesc, Cand stiu ca te-am pierdut pe totdeauna...".
    Nu am iubit-o destul pe mama mea cand era aici, jos. Stiu ca nu am pierdut-o deloc, dar am inceput si eu sa o iubesc... ori sa imi dau seama de asta?

    RăspundețiȘtergere
  4. am avut intentia sa scriu cateva cuvinte la una din postari...apoi mi-au cazut ochii pe aceasta si desi este in firea lucrurilor ca parintii sa plece primii...ramanem atat de goi si plini de dor cand se intampla.....
    sincere condoleante..
    --------

    si ca sa revin la cele ce voiam de fapt sa scriu....felicitari pentru felul descrierilor dar mai ales pentru deosebita tenacitate de a face asemenea excursii....felicitari !!

    RăspundețiȘtergere