04 mai 2008

Lumina vorbelor de zahar


Am fost.
Am vazut.
Nu mai sunt la fel.

5 comentarii:

  1. ...n-ai cum sa mai fii la fel...pentru ca e prea frumos...prea inaltator...prea...altfel, ca tu sa mai poti fii acelasi....

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca am traversat strada, deja nu mai sunt la fel. Daca am cunoscut un Om, cum as mai putea fi?

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am intors in trecut. Nu mai sunt la fel :) Foarte frumos Voronetul !

    RăspundețiȘtergere
  4. Anita draga, multumesc intai ca ti-ai lasat ochii sa se plimbe pe voroavele mele. Mai apoi, vei sti despre mine ca sunt un vechi (23 de ani) prieten al zonelor de unde vine graiul cu vocale de zahar, dar pana anul acesta nici una dintre pozele cu mine si Judecata de Apoi de la Voronet nu mi-a iesit... si inca - Voronetul e de piatra, oamenii de acolo sunt din elevat spirit al lui Dumnezeu. Ehhh, toti, dar eu nu vorbesc chiar despre toti...

    RăspundețiȘtergere