17 aprilie 2008

Destinatii de vis...


Destinatiile de vis... am picat si eu in capcana... nu sunt cele de la capatul Universului. Sau nu neaparat alea.
Am fost azi* la Bogdan Voda. Si Luminatia Sa ne-a tinut intr-o sedinta prelungita de a-i pune ceva lumini pe statuie. Si-am venit de-acolo pe un drum pe care nu l-am facut din viata mea anterioara (o parte) si o alta din iarna. Si mult m-am mai minunat... si cu drag astept sa va prezint locurile pe viu, asa ca voroave de la mine nu vor fi... poze facuram, da` aparatul l-am uitat in bord. Deci maine, eventual, daca nu voi fi ocupat, ca vineri am o alta destinatie de vis: spectacolul lui Georgica, prietenul meu de cand ma stiu ca am doua urechi, la stanga si la dreapta cheliei. Si trebuie sa vaz de bilet(e) si de cine o sa fie (e).
Sara buna, Boieri Dumneavoastra!

*la fiecare zi mai scadeti una (azi devine ieri, etc)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu