18 martie 2008

Bine - rau, binerau - raubine


Spunea cineva ca trebuie sa faci binele din rau, ca nu ai altceva din ce sa il faci. In context, sa spunem ca aceleasi energii se invart si cand esti fericit si surazator si cand esti gata sa imi dai la tzeasta (in cazul meu ii spune chelie, daca nu va suparati prea tare =)) ). Ei bine, fiindca e vorba de acelasi lucru, e pacat risipit in simple injuraturi sau alt fel de latraturi. E mai bine sa reutilizezi aceasta energie care se dirijeaza inspre, hmmmm, anumite lucruri, decat sa o arunci pur si simplu. In orice interactiune se schimba energie (cel putin, uneori chiar si pumni -cate-o shtachie-, ori fluide corporale, alteori) si unii o ofera altii o receptioneaza. Energia nu e buna sau rea, asa cum clestele asta nu e bun sau rau. Daca o sa iti dau peste degete cu el, ACTIUNEA este indoielnica, ustensila a ramas neutra, chiar daca s-a umplut de coloranti purpurii naturali. Clestele n-a facut nimic, EU sunt cel care am actionat, el e o unealta. Ei bine, la fel si cu energia implicata. Daca stii sa o utilizezi bine, e lipsit de importanta de unde provine si din ce acte cotidiene.
Ce bine ar fi sa fie chiar asa de simplu...

2 comentarii:

  1. liviu, ia şopteşte tu aici cu cine te-ai certat iar la cuţite? că vin imediat acasă şi-i iau maţu' :D
    apropos de energii de-astea... ce dor mi-i de-o ceartă cu spume la gură ahahah

    RăspundețiȘtergere
  2. fratele meu, din nefericire, dupa cum ma si certa Simo taman ieri, nu am scris de-adevarat nimica de mult. Asta e un auto-citat de pe un Forum, cu vechime de ar face cinste si unei butelii de Takaj... cat despre o sfada corecta, hai tu la Romanul-orsag si rezolvam cat ai zice fish. Noroc bun!

    RăspundețiȘtergere