24 decembrie 2007

A venit Ajunul!


Intre Vamile Vazduhului cata vreme singur mai stau, raspunsuri sa scornesc mai caut. Inutile cu toatele, fiindca celui ce stie de folos nu-i mai sunt iar celui ce nu poate "vedea" de ajutor cum sa-i fie nu au. Minunile mici si mai mari ma impresoara si loc de cuvintele-vorbe din ce in ce mai stramt lasa. Urzelile tesaturii Universului se vad din ce in ce mai bine, pe masura ce regulile Jocului trec, pe rand, fara incrancenare, in apusuri. Nimic mai fac ori mai spun, fiindca ochii mei au amutit, urechile mele au orbit si gura mea a asurzit. Si nu de Drum, de Lumina, de Cuvant ori Culoare, ci de Tacerea care Stie si Face. La un fir de par departare sunt de locul in care am inceput si lung mi-a fost drumul pana aci... si de cat amar de ori m-am luat in serios si am fost cat pe ce sa ma adultesc si sa ma semetesc... ati citit pana aci si ati ramas cam nedumiriti, nu? Ei bine, de fapt voiam doar sa va spun ca va doresc Sarbatori Fericite! si un micut cadou

2 comentarii:

  1. măi dudă, la mulţi ani. şi nu mai trimite poze de-alea cu şorici autohtoni pe plaje exotice că le piere oamenilor pofta de mâncare la masa de revelion şi pe anul viitor.
    auzi, apropo...am auzit din surse sigure că te-or lăsat doar cu borseta în avion...nici vorbă de valize. sau, cu valizele, îţi punea taxă suplimentară pe 150 kg.
    hai sokeres şi abia aştept să dau de tine la anu...să-ţi mai citesc din scriptură de câteva ori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci burta goala a fost primita cu acelasi mare interes de catre toata lumea.
    Ne bucuram. :D

    RăspundețiȘtergere