10 octombrie 2007

Rugaciune de Lumina

Ajuta Doamne prietenului Tau, creste Tu Doamne setea mea ca sa imi pot mai apoi uda buzele cu apele Tale Vii si datatoare de libertate, adanceste Tu Doamne in sufletul meu zbuciumul ca sa ma pot bucura de Linistea in care ma impresuri cand imi vorbesti, fara margini fa Doamne sa fie surditatea mea ca sa tremur de bucurie cand aud cuvintele, fa Tu Doamne sa ma impresure beznele cele mai necuprinse sa ma pot bucura cand vad iarasi Lumina. Iti multumesc Tie pentru ca mereu ai grija de mine si mereu imi oferi Gratia Ta si mereu intinzi un drum inaintea picioarelor mele, pentru ca ai adus in zilele mele bucuriile pe care le pot vedea si ingerii care mi le ofera, Doamne, prietene al meu!

Am avut azi ocazia sa inteleg iarasi ce mult e nevoie de bezna ca sa apreciezi lumina...

Un comentariu: