22 septembrie 2007

Alegerea si renuntarea la alegeri


Controlul asupra lucrurilor face sa nu ni se intample nimic, niciodata. Controlul pe care il exercitam in vietile noastre, de cele mai multe ori din teama, nu permite Mamei Intamplarea sa mai puna si ea cate un graunte de sare ori un bob de piper si sa ne ofere gust si placere. Am folosit personajul anterior ca sa nu va spun direct ce se intampla: Divinul nu intervine in deciziile noastre, nu le abroga nici nu le intareste. Le accepta si atat (ce divin e sa facem si noi la fel cu fratii nostri!). Atunci, insa, cand "predam controlul" in mod constient si prezent, El poate sa aduca in realitate lucrurile, faptele, personajele care ne sunt spre cel mai inalt folos (chiar daca, in momentul in care se intampla, ni se pare au nu ca ar fi asa). Clipa in care iei mainile de pe carma vietii tale nu e o renuntare mioritica la a-ti conduce destinul, e mai degraba asemeni intalnirii dintre orb si Cel Care Vede, cand orbul i-a incredintat toiagul sau... Si a STIUT ca va ajunge acolo unde trebuie, condus cu mana sigura de Marele Prieten...

2 comentarii:

  1. Frumos blog! Grozav continutul si super designul! Bine, mi-a placut cel mai tare discutia dintre cei doi embrioni! Felicitari!
    Catalina

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc draga Catalina! Nu m-am "dat la fund" (e si destul de departe - inca, pana in decembrie - funduletzul acela drag) doar ca mi-am directat integral energiile spre plecare. I-am spus Mihaelei despre asta. Mai vorbim dupa Expozitie, pana atunci sunt prea ocupat si pentru a muri :))
    Namaste!

    RăspundețiȘtergere