01 iulie 2007

Concediul e aici!



Aruncarea in valuri

versuri A. Paunescu
muzica Vasile Seicaru

1.Iubita mea, sa ne-aruncam in mare
Impleticiti in sare si guvizi,
Sa fie marea templul nuntii noastre,
Pe urma usa tzarmului s-o-nchizi.
Iubita mea, te-ai imbracat in alge
Si te sarut cu univers cu tot
Pe zarea sfasiata de pacate
Plutim razand si ne iubim inot.

R:Iubita mea, sa ne-aruncam in mare
Si sa traim in mare neinfrant,
Sa ne luam, daca voiesti, la vara
Trei saptamani concediu pe pamant!

2.Ti-am spus de mult ca pe pamant sunt rele,
Ti-am spus ca marea-i capataiul meu,
Ti-am pregatit o flota scufundata
Si-o nunta pe-un vapor de minereu.
Iubita mea, sa devenim acvatici,
Pamantul care suntem ni-i destul,
Satula esti de cele pamantene,
De cele pamantene sunt satul.

3.Ne vor privi prin sute de binocluri,
Se vor uita ca la un alt prapad
Mirandu-se ca doi fusesem parca
Si ei pe mare numai unul vad.
Dar nu-I nimic, le vom plati aceasta,
Vom reveni in anul 2000,
Cu plete-ncaruntite mult de sare
Si-n brate cu o mare de copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu