25 iunie 2007

A fost iar o Seara, inainte de a fi Dimineata


Iti multumesc dincolo de cuvinte, Cel Mai Bun Prieten al meu, pentru dragostea Ta neconditionata, care nu vrea sa vada ca de o zi ori de doua nu mi-am facut timp sa stam de vorba. Iti multumesc mai mult decat imi pot singur da seama ca mi-ai trimis toti acesti Ingeri pe care nu sunt in stare sa ii iubesc atat cat merita si atat cat imi doresc. Iti multumesc pentru ca ai creat pentru mine locurile in care distanta dintre noi sa fie mai mica decat casmirul si mi le-ai scos in cale, nu singur si nu singure. Iti multumesc pentru ca mi-ai ingaduit sa pasesc alaturi de aripile uriase ale solilor tai cu nume din stele, Simona, Maria, Iudita, Olimpia, Emilia, Tatiana, Iulia, Iulia si mai ales iti multumesc fiindca stiu ca mai sunt multi altii care asteapta sa vie. Iti multumesc pentru Lumina pe care mi-ai dat-o in noaptea in care am coborat treptele, lumina din jur, lumina din mine si lumina de sub pasi. Iti multumesc pentru raspunsurile Tale si pentru tacerile Tale. Iti multumesc pentru ca aud si Iti multumesc si cand ma ajuti sa n-aud. Iti multumesc fiindca m-ai facut sa fiu o poarta si Iti multumesc pentru ca ma ierti si iubesti si atunci cand n-am curajul sa ma deschid intrarii prin mine.
Iti multumesc, Doamne, pentru Lumina Ta din noaptea de Sanziene, cand ai pogorat-o aidoma Duhului peste noi, prietenii Tai, Prietene al meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu