13 martie 2007

Despre Miracole


In viata asta am venit barbat. Si n-am reusit sa inteleg ce inseamna maternitatea. Nu puericultura, nu obstetrica. Maternitatea, perioada dintre momentul magic in care o celula cu doua jumatati din numarul de cromozomi hotaraste ca exista tot ce e necesar pentru a se divide si a incepe lungul drum spre o faptura umana si momentul cand aceasta faptura vine in lume. Miracolul prin care o femeie poate sa adapostaesca, sa hraneasca si sa iubeasca. Felul in care ea simte si felul in care ea percepe. Si mai ales nu stiam ca exista ceva de inteles. Pentru un barbat. Imi imaginam, cu toate ca am convietuit de doua ori cu (cate) o femeie gravida ca nu e nimic ce as putea intelege si nu e nici o modalitate prin care as putea face asta. Adica imi imaginam ca acesta e un domeniu interzis mie, interzis in general barbatilor. Pana intr-o zi cand EA imi povestea despre experientele ei in ce priveste maternitatea, imi relata pur si simplu si eu ascultam. Si la fel cu momentul in care L-am atins si mi-a venit sa strig "Existi!" a existat si atunci un moment magic in care am stiut. Nu am inteles, fiindca nu mi-a explicat, nu a fost o incordare a mintii ori un efort de-al sau, a fost o intelegere de dincolo de minte, o intuitie, poate o amintire a trecutelor mele maternitati. Si de atunci sunt infinit mai bogat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu