29 ianuarie 2007

RE-Inventarea perpetua a apei calde


Candva scriam pe un Forum. Despre experientele mele. Si cand scriu ce am simtit ieri, nu merge cu posibilpoateprobabil. Scriu clar, tare si raspicat. Si unora tonul meu ferm se pare ca le-a dat ocazia de a-mi critica "aroganta si atotsuficienta". Si au folosit o metoda mai veche: "daca tu ai reusit sa absolvi clasa a doua, spune-ne si noua metoda sa sarim peste clasa intai". I-am refuzat, categoric, stiam ca e inutil sa inveti pe cineva tabla inmultirii inainte de a invata cifrele. Si oricum e inutil sa inveti ceva pe cineva... spuneam mai ieri unei prietene care se minuna ca dupa ce a gasit in interior raspunsurile, cu stupoare le afla si prin carti, ca nu poti gasi ceva ce nu stii cum e si cum arata si cam pe unde, vorba lu` pretenu` meu Pavaluc (vol1, Adesea). Raspunsurile pe care le stii nasc intrebarile potrivite, nu invers. Nu poti intreba ceva pana cand nu ai ajuns la nivelul care iti permite sa vezi pana in locul unde sta asejat raspunsul tau. Iar inventarea apei calde e un proces care nu are sfarsit... fiecare facem asta la locul si momentul NOSTRU... si doar in lumea "oamenilor mari" e un lucru jenant. Da` ce treaba avem noi, in definitiv, cu lumea aia a lor?

Un comentariu:

  1. ....buna dimineata,... si ma simt foarte onorata sa citesc si sa impartasesc "nivelul" tau!
    Te iubim....P&S

    RăspundețiȘtergere