08 ianuarie 2007

INVITATIE pt Bloggerimea din Maramu`, oriunde s-ar afla ea!

Predoslovie:
Am descoperit si eu aceasta invitatie citindu-l pe Nerezonabilu` si apoi m-a pasat aici
Da si talica un click si citeste regulamentu`, daca esti morosan. Al`minteri, nu e cazu` sa ustenesti dijaba conexiunea or` satelitu`

Urmeaza corpul invitatiei, unde am utilizat cateva combinatii de taste (cu ctrl, desigur)

Bine aţi venit pe acest blog!
NE-AM PROPUS SĂ INCERCĂM SĂ ADUNĂM BLOGOSFERA MARAMUREŞULUI ŞI SĂ ÎI PREZENTĂM PERSONALITATEA!
ACEST BLOG VA FI AL COMUNITĂŢII DE BLOGGERI DIN MARAMUREŞ, SAU ALTFEL SPUS... AL BLOGOSFEREI MARAMUREŞENE!

Ce dorim:
1. Să ne ştim acei bloggeri care suntem din acest colţ de ţară!
2. Să ajungem să ne întâlnim la câte un blogger-party, sau la o conferinţă anuală!
3. Să ne promovăm colţul nostru de ţară, ...în ţară şi în Europa!
4. Să dăm valoare de utilizare blogging-ului, prin acţiuni sinergice!
5. Să creăm o cultură a blogging-ului, de interes pentru blogger şi pentru comunitate!
6. Să comunicăm prin blogging şi să ne transmitem informaţii şi cunoaştere!
7. Să promovăm şi să dezvoltăm tehnologii şi aplicaţii bazate pe blogging!

Si Incheierea:
Uite, na, fiindca mi-or placut uochii tai, poti sa te baji si daca nu esti de pe la noi. Vorba ioropienilor de peste garla, Welcome!

Un comentariu: