09 ianuarie 2007

Biletele de dragoste


Cateodata mi se face frica sa imi las dragostea sa zburde afara din suflet, ca s-ar putea sa umple intreg universul si atunci tu unde ai mai fi, lumina mea?

Nu este vorba despre cat, este vorba despre cum iubesti. Si daca eu nu am avut parte niciodata de modul in care tu iti arati sentimentele ar trebui sa consider ca e vorba de o "cantitate" de sentiment extraordinara, nu? Si apoi sa stii ca eu iubesc intr-un singur mod: total. Nu stiu daca asta inseamna, in cuvintele tale, mult sau putin, la mine inseamna complet. Cand ma gandesc, mi se face si mie, normal, frica si ma cutreiera toate spaimele: spaiama de suferinta si spaima de bine, de prea mult bine si prea deodata. Dar cand mintea mea tace ramane doar o singura stare, extatica, nesfarsita, starea de te iubesc, lumina mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu