30 decembrie 2006

Drumul spre tine, lumina mea!

Cand nu esti cu mine lumea continua sa existe, soarele sa straluceasca si inima mea sa bata.
Dar atunci cand mana ta se face de bunavoie prizoniera palmei mele, lumina e mai blanda, apele albastre ale cerului sunt mai line si inima mea, uimita, mai uita uneori sa bata, orbita de seninul tau, lumina mea!

Mancarea e buna daca ii adaugi sare. Daca ii adaugi si condimente, poate sa fie ca si luata direct de pe masa Zeilor.
EU sunt sarea vietii mele, de cand am descoperit cat sunt de important pentru ea. Si asta nu poate fi schimbat, fiindca asa a fost randuit de catre El inca de la facerea lumii. Modul in care folosesc in viata mea lucrurile care sa fie condimentele este la latitudinea mea. Pot sa aleg lucrurile acre, cele dulci, pot sa aleg exact ceeace sunt in stare sa inteleg. Si sa accept. Si sa iubesc. Dar nu inseamna ca viata mea este imposibila fara ele, ci inseamna ca impreuna cu ele viata mea devine atat de plina, ca fiecare clipa este atat de intensa si dilatata incat devine ea insasi o viata... mai micuta.... E minunat sa poti sa gusti din viata aceasta cu condimente, care nu doar te hraneste ci te si inalta, incet, la ceruri... fiindca iubirea vine numai de acolo, si acolo te duce...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu